nisi ti nikakav patriota kad bus plus, ogranak turskog kentkarta, stavljaš ispred srpskih firmi našeg prevoznika, našeg operatera i giganta telekoma i te firme buslogika ili kako se tacno zove..... mada mozda si ti turcin pa i jesi patriota kad kazes bus plus... da ne gresim dusu
Mislio sam, ma nisam mislio... bio sam ubeđen da će biti najmanje nešto bar poput BusPlus-a!
Ovo je primitivno, jadno i žalosno...
Ovo nije napredak, ovo je tuga!
Nije primereno Novom Sadu, koji je uvek za napredak i nove tehnologije...
Plače mi se od tuge i besa...
Druže, prestani da me prozivaš za rad u GRAS-u. Nemam baš ništa s njima i ne branim ih. Jesam li napisao da je cena u NS niža ili da je usluga bolja nego u Zagrebu?
Ne stavljaj mi reči u usta.
Samo sam te prozvao zbog greške koji si napravio (slučajno ili namerno) i ništa više. Na istoj smo strani, ali ne volim kad se izleće bez argumenata ili sa neistinama (makar i greškom). Ako već nešto tvrdiš, potrudi se da ne praviš greške zbog kojih će neko moći da ti prigovori i dovede sve ono tačno što si rekao u pitanje.
Znaš i sam kako to ide.
a ja sam vidiš rođen u Zagrebu i tamo sam živeo prvih 20 godina...
moja srednja je bila na sasvim drugom delu grada i da u pravu si...trebalo mi je više od pola sata
ali ja tada nisam kupovao karte nego mesečni pokaz koji je jeftiniji od GRAS-ove II zone
u prevodu u ZG je srednjoškolska oko 1535 dinara mesečno ,osnovna škola je 90kn ili oko 1400 dinara...
u Novom Sadu je skuplja II zona iako je prostorno puno manja od Zagreba...
Većina ljudi ne putuje na drugi kraj grada i 30 minuta je dovoljno...
npr.Gajnice(Zagreb zapad periferija do centra manje od 30 minuta)
priznajem da sam pogrešio u minutaži ali to generlno ne menja da je prevoz u ZG puno bolji a i jeftniji od NS GRAS-a ...u kom radiš po partijskoj dužnosti
rezime...hoćeš reći da je 60 dinara za 30 minuta u ZG lošije nego 1 stanica u NS za 65 dinara?
Purgeru, i sam priznaješ da nisi izneo tačnu informaciju, a onda ja branim GRAS.
Naravno, čim neko ukaže na grešku, on ne njihov, brani svoje, menadžer i slične ad hominem gluposti.
Bilo je dovoljno da napišeš samo prvi deo komentara, jer je to što si napisao tačno.
Ali uzmi u obzir da u Zagrebu nećeš daleko stići i obaviti mnogo za tih 30 minuta, tako da ćeš svakako u većini slučajeva da platiš dvaput 30 ili ćeš kupiti kartu od 60 ili 90 minuta.
Znam, živeo sam tamo i u jednom trenutku mi je do srednje škole bilo potrebno skoro sat i po vremena.
PurgerNS zaista ne govori istinu, a to je lako proveriti.
Evo cena javnog prevoza u Zagrebu, pomnožite sa 16-17 i dobićete cenu u dinarima.
Ne branim GSP, daleko od toga, ali ne shvatam zašto neko ima potrebu da ovako bezočno i glupo laže, kad je do informacija toliko lako doći.
http://www.zet.hr/cijene-prodaja-i-placanje/50
hvala na linku,priznajem da nisam sve dobro napisao....istina je da je karta za bus i tramvaj u jednom smeru 4kn (1 evro-7,6kn) ali sam krivo napisao za 90 minuta,istina je za 30 minuta
0,53 evro centa košta ta karta ili 60 dinara(poskupili malo) što je za 5 dinara povoljnije od GRAS-a a autobusi MAN sa klimom...čisti da ne poveruješ...i tramvaji isto lepi i čisti..dosta je novih
istina je da Bora brani GRAS (verovatno radi kao menanger )
zašto kažem da Bora brani svoje..zato jer se uhvatio za minute
za 30 minuta ja mogu sesti kod ž stanice,izaći kod futaje nešto obaviti i opet sesti u istom pravcu..otići do Limana
da je sreće od ž.stanice do limana za 10 minuta
Boro..Boro...baš si zločest
Dosta više insistiranja sa ćirilicom. Jeste to je moje pismo ali ne намећем га свима из обести као што neki ovde to rade. Uostalom ustav nije богом дан, ено у њему пише да је Косово Србија а у стварности се краду патике из бутика.
PurgerNS zaista ne govori istinu, a to je lako proveriti.
Evo cena javnog prevoza u Zagrebu, pomnožite sa 16-17 i dobićete cenu u dinarima.
Ne branim GSP, daleko od toga, ali ne shvatam zašto neko ima potrebu da ovako bezočno i glupo laže, kad je do informacija toliko lako doći.
Nema veze Zagreb. U Beogradu đaci ne plaćaju, a za 90 din imaš sat ili sat i po vožnje pa ti promeni prevoza koliko hoćeš. A kod nas ako deca trebaju recimo na klisu na trening dva prevoza promene 130 dinara i 130 nazad. 5 dana u nedelji bankrotiraš.
У републици Србији у службеној употреби су Српски језик и ћириличко писмо
Службена употреба других језика и писама уређује се законом на основу устава
Закон о службеној употреби језика и писма
Службена употреба латиничког писма
Члан 10
Кад се у складу са одредбама овог закона текст исписује и латиничким писмом, текст на латиничком писму исписује се ПОСЛЕ ТЕКСТА НА ЋИРИЛИЧКОМ ПИСМУ, ИСПОД ИЛИ ДЕСНО ОД ЊЕГА.
Ja sam Srbin i koristim oba pisma ali kad vidim ove pacenike i kompleksase kako "brane cirilicu" sve sam reseniji da u inat svim tim patriJotama i ispranim mozgovima KORISTIM ISKLJUCIVO LATINICU.
Bedo nad bedama. Jadnici obicni.
purgeru -lazes ko pas, cena karte u Zagrebu za 90 minuta voznje je oko izmedju 160 i 240 dinara u zavisnosti jel kupujes na trafici ili kod vozaca ,kod vozaca je 240 din. -Nepodpaljuj narod lazovcino! a za 30 minuta voznje je oko 70 din tako da nista tamo nije jeftinije.
ako ne razumete to što piše na karti jer je latinica, pod hitno ili nazad u II razred osnovne škole ili da se vodi da uopšte niste završili obaveznu osnovnu školu i da ste nepismeni.
Srpski jezik ima 2 pisma, tako kaže Pravopis srpskog jezika.
Svaka pismena osoba zna oba, a sve ostalo su "komentari" kojima je cilj provociranje i iritiranje normalnih ljudi.
1. Боја је изузетно отровна.
2 Превише скупо изнајмљивање, недовољно отпорна машина на услове рада.
3. Нестручни програмери, застарела нефлексибилна програмска подршка или лоша намера
су разлог што карта није писписана ћирилицом а МОРА ДА БУДЕ.
4. Ако Фискални рачуни МОРАЈУ по закону да буду писани ћириицом са обавезним елементима онда и ова карта МОРА бити исписана ћирилицом.
Opet Neko uzeo proviziju. ...a vozaci...vozi..izdaj kartu..nemas sitno..daj bre brze kasnis....ma poludece...mesto da smireno voze....rade dva posla....sramno
Ovo rade zbog toga sto se boja nejasno odslika na sadasnjim kartama i brzo se izlize ako kartu stavite u dzep. Na foru izlizane karte mnogi prolaze kao da imaju dnevnu.
Ali tolike pare dati na to stvarno je mnogo.
Ao, ljudi, kako ne razumete. Zapeli, iznajmljivanje pa iznajmljivanje!
Ja ću da vam razjasnim, Jugosloven sam, imam iskustva sa jednopartijskim sistemima.
To smo zvali - prelivanje novca.
Na primer SIZ neki nakupi novca, ovako ili onako.
A neki fudbalski klub nema para.
Onda se generišu godišnje karte tog fudbalskog kluba, sindikat SIZ-a plati te karte po basnoslovnoj ceni, i podele se radnicima SIZ.a
Ovo sa kasama je isto. Partija našla modus da pare iz GSP-a koji se vljano nasisao iz budžeta - prebaci ovim vlasnicima kasa.
E, sad, šta ti urade s anovcem i u čijim džepovima on završi - to je pravo pitanje.
Čisto sumnjam da ostane na Ž.računu ili u nekom sefu.
da su stavili kamere bezbednost bi bila veca i mogli bi da pohvataju notorne šbvercere i kazne ih sudije za ptekrsaje. Kamer i za unuzrasnost i za spoljasnjost.
Glasam i za prodavca karata kod zadnjih vrata.
Zivkovic03.10.2019 • 05:59
Ne kontam što se ne prodaju karte na trafici. Uđeš, čekiraš. Cene takve da kome treba koristi trajnu godišnju ili mesečnu. Sta ce ti aparat za prodaju, to usporava. Samo za chekiranje.
Ne ulazeći u to koliko je trenutni sistem dobar, niti koliko je dobar sistem sa ovima automatima, ali tvoj predlog zaista nema smisla - naime na velikoj većini stanica uopšte nema trafike, tako da zaista ne znam kako si to zamislio/la (da budem rodno ravnopravan :) ).
Čudo tehnologije. :)
Koliko li je tek radnika, radnih sati,stručnjaka, mućkanja glavom, testova trebalo uraditi da se dođe do ovog rešenje.
Bravo za ekspertski tim u GSP-u!
I opet sistem IMT ili narodski - ugradnja. Da mi je znati ko se tu ugradio ? Uzgred ,ovo sa elektronskim plaćanjem je bilo i ranije ,ali se tri puta palo na tenderu. Pitajte ligaše koji su tada vodili GSP .
Prvo sto ce putnici videti je da nema autobusa,kad se pojavi pun krcat i vecinom krs,koju lupa,tandrce,bruji....i onda ulazis u taj bus kupis tu extra novu kartu woooou produzis dalje dublje u bus u nadi da neces propasti kroz pod,ili ako pada kisa da neces pokisnuti unutar vozila...a ti se divis novoj karti i sve ti milo i toplo oko srca jer je imas.
Ajde sada bar 15 tak,pravnika angazovati i IT sektor..ipak je ovo ozbiljna stvar!!!!Kako se ne sete da klimatizuju autobuse i kao u svetu uvedu wifi.....
Nemate vise ni stida ni straha, od kada ste od 2000 pa na ovam dosli na vlast samo derete i pljackate, da od dobre godine sam pisao, jer posle onih mracnih 90tih svetlo je i dalje ugaseno, a vi bagro pokvarena, samo menjate dres stranke i pametujete ( ima ruzniji izraz) o kapitalima i napretku. A mi svi kao u pecinama sedimo i cuvamo vatru jer ako se ugasi neko ce stradati.
A svi ce te vi jednom begati, jer ce vas usr**a motka vijati....
1,Moglo se raspitati kod onog ko već koristi te aparate!
2,Vozaču ništ nije lakše,a boja na kartama opasna po život za putnike!
3,Vozač Rezervni blok karata mora imati uvek!
4,Elektronski aparat ne podnosi "VISOKE TEMPERATURE"u BUSu!
5,Na Razduživanje i Zaduživanje aparata i novaca,opet mora u firmu!
6,Još "radnika"po kanelarijama,nameski za ovaj APARAT!
Beograd je to lepo rešio. Uveden je sistem elektronske naplate karata koje i dalje niko ne kupuje, nego svi istrče iz prevoza kada uđe kontrola. Drugim rečima - besplatan prevoz sa mogućnošću elektronskog plaćanja. Plaća ko hoće, ali u principu niko neće i svi pozvani da debatuju o kvalitetu javnog prevoza u prestonici.
"Нема ћирилице, нема плаћања карте. Мени устав гарантује да државне фирме пишу на мом писму..."
Ako je vaš jezik srpski, vaše pismo je i latinica, tako kaže Pravopis.
Latinica se redovno uči u 2. razredu osnovne škole i nije moguće završiti obaveznu osnovnu školu bez znanja latinice.
Ako vam se ne sviđa karta na latinici, ne morate se voziti, ali ako se vozite, kartu morate platiti, a ne koristiti latinicu kao izgovor za švercovanje.
"Komentar" "komentatora" Комша služi isključivo kao provokacija.
65 dinara ili 0,55 evro centi košta 1 karta
u Zagrebu 1 karta košta malo više od 0,60 evro centi
u Novom Sadu npr. uđeš kod ž.stanice i ideš prema limanima gde živiš,ali eto samo si hteo nešto na futaji da kupiš...opaaa...karta ne važi -izašao si
u Zagrebu za 0,60 centi imaš fore 90 minuta da se voziš u jednom smeru pa ti izlazi koliko hoćeš karta ti važi ...
u Zagrebu za 0,60 centi sedneš u klimatizovani,čist i noviji niskopodni MAN autobus gde postoji displej na kom piše gde si a ima i audio koji ti govori gde si
karte se kupuju na kioscima...da..ta ista karta od 90 minuta važi i za tramvaje (isto čiste)
da se razumemo,ne reklamiram ja Zagreb...samo kažem da ovde neko opasno krade
Imali smo mi pre 30g naj bolji automat tkzv "kuckalica". Onda su dišli vadikali i vratismo se u srednji vek.I danas imamo srednje vekivnu mašinu a negde ni to pa vizač deli karte.Uzgred gde nestade LED paneli po stanicama koji su obaveštavali kad dolazi autobus koji su još DS uvele ?
To je oko 470 eura, iznajmljivanje jednog aparata, a ne zna se ni period iznajmljivanja. Meni deluje kao da ce Telekom (a i mi sa njim) jos dugo da iskijava dugove sto je kupio B92 i Prvu Vucicu.
Važi, ali onda karta barem 30% skuplja jer i dodatni razvoj softvera i hardvera koji bi to sve podržao košta, tako da slobodno ti traži svoja prava, ali onda preuzmi na sebe i odgovornost za punu implementaciju ;-)
Jaoj, kako su se ugradili... Vozni park se doslovno raspada, leti umesto klime vozač greškom uključi grejanje, autobusi prokišnjavaju, štrokavi su, skrnavi, išarani, prozori oprani prošlog veka poslednji put i da ne nabrajam dalje šta sve ozbiljno fali javnom gradskom prevozu u NS, a lopine se dosetile da menjaju mehaničku spravu, starosti pola veka, koja je, uzimajući u obzir prethodno navedeno stanje, sasvim zadovoljavala potrebe primitivnog GSP-a. Imam dovoljno godina da sumnjam u dobronamernost ovog poteza, jer je to šminka; ulepšavanje mrtvaca ili zombija zvanog GSP. Umesto da se teži praktičnim stvarima, da se konačno uvede čekiranje, a vozači budu samo vozači, lopovi menjaju mehaničku mašinu tabletom. Kako li će to unaprediti kvalitet javnog prevoza, pitam se. Žali Bože novca spucanog u ovu budalaštinu!
Нема ћирилице, нема плаћања карте. Мени устав гарантује да државне фирме пишу на мом писму и све што није тако је неуставно. Ако мањине имају права на језик и писмо, имам и ја као припадник већине.
Za gradske lopurde i GSP kome na svakoj liniji po neki autobus neopravdano ne krene, za busne i prokisnjavajuce autobuse neremontovane i po 20godina, za nedovoljno placene vozace i prevashodno nekulturne i nevaspitane vucibatine od kontolora - nadam se da ce imati neke fajde. Za mene kao prosecnog gradjanina koji zeli elementarno funkcionalan prevoz - KASNO!!!
Dzaba vam svega, od sada se vozim u svojoj reziji, svim alternativnim sredstvima, autima, biciklima, trotinetima, ali u ovaj putujuci GSP cirkus ne ulazim. Sistem je pukao, doveden do urusavanja, daj boze da se ovim aparatom malo ubrza naplata karata, sto je vrlo moguce, jer bi mogli da se numerisu:
code 1 - zona 1
code 2 - zona 2
...
ali za novac koji se daje, za firme koje placaju radnicke markice, ovakav nivo usluga, ovako raspali vozni park, ovoliko lopurdi na svim nivoima, ovakav odnos prema putnicima... dzaba vam svega
Ne znam da li pojedini ljudi ne čitaju ili pročitano ne razumeju, ali evo da pojasnim.. Nećemo mi kao putnici koristiti tu spravu kuckati na njoj nego kao i do sada vozač tj. pare daš vozaču on ti vrati kusur i umesto na staroj mašini sa onom polugom otkuca kartu na novoj mašini.
U Sloveniji još pre 15 godina,vozač potpuno zatvoren u kabini,nedodirljiv.ljubazan,kravata,uredan,nije mas'an....u prorez gurneš npr.5 evra.,on ukuca iznos i relaciju.automat sam uvuče novac i izbaci na isti prorez kusur i kartu.kulturno kažeš hvala,vozač i odgovara hvala Vama,prijatno.e da,busevi su uredni,novi,sa klimom.i nema gužve.pozdrav iz Slo :)
Ne kontam što se ne prodaju karte na trafici. Uđeš, čekiraš. Cene takve da kome treba koristi trajnu godišnju ili mesečnu. Sta ce ti aparat za prodaju, to usporava. Samo za chekiranje.
Kako su se ONI tu ugradili i to debelo...A pri tome ovo čudo oduzima vremena oko kuckanja. I sada kada uđe neko od starijih ljudi koji ne znaju ili ne vide dobro trebaće mu vremena,a iza njega njih 10-et stoji i čekaju da uđu,
Da ne ulazim u cene, pošto nemam pojma koliko bi to trebalo da košta, ali ja ne vidim šta je falilo onim starim aparatima. Ajde te neke statistike su možda korisne, ali i jedan i drugi izbace kartu koju si prethodno platio.
Koliko vidim ovo je sve isto osim sto vozac umesto na mehanicku spravu kuca na ovu elektronsku i daje ti papir.
Svakako naplacuje vozac, pa on i vraca kusur.
O hvala onom gore i onom dole sto se se dosetili da olaksate i vozacima i putnicima. E sad posto clanak nisam citala verujem da cemo i dalje ipak pre kod vozaca kupovati karte dok tom Cudu od aparata ne otklonite sve mane i dovedete u red tj da imaju koristi svi.
Dakle,iznajmljivanje za 110 komada kosta 42 000 eura,bez PDV,a period je tajna. Siguran sam da novi ne kostaju toliko,420 eur/kom. Na 100 porucenih,svaka velika velika firma i tako casti sa 5 ili 10 komada.(delovi,reklamacije,rezerva) Pretrazite na internetu bus ticket terminal ili slicnu kljucnu rec,sigurno ce izbaciti povoljnije ponude. Kako puno toga kod nas lici na muljanje,ne bi se cudio da je i ovo jedna od naprednih namestaljki. Prisetimo se fontane na Slaviji vredne 95 000 eur na Alibabi,na kraju je tarifirana 1 milion eura.
Iznajmljivanje tih fiskalnih kasa na 10 meseca ispada četiri puta skuplje nego da su se kupile te kase. Toliko o nabavkama koje se tamo sprovode, svi to znaju. Te kase koštaju oko 100 evra, a oni ih iznajmljuju na 10 meseci po 400 evra po komadu. Nema logike
Pa, pokazaće ti sliku kusura na ekranu i zatim ga poslati emailom?
Verovatno će biti PDF kusura.
A i šta će ti kusur?
Lepo se elektronski zadužiš, pa kasnije kad nakupiš, mogu da ti pošalju sudskog izvršioca i isteraju te iz stana. Pomogneš partiji.
Lepo nema sta, imacemo raspale buseve s novin masinicama za karte. Samo nije mi jasno sta fali starom sistemu. trebaju nam savremene karte, a ne treba savremeni prevoz. Banda upropastava sve sto ima neku istorisku vrednost.
Kad ce se uvesti sistem kao u Beogradu? Koliko se autobusi zadrzavaju na stanici dol vozac be otkuca karte, koliko se goriva potrosi vise... Uz bus plus autobusi bi isli bar 20% brze...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
U autobusima GSP-a novi elektronski aparati za prodaju karata
Autor: Žarko Bogosavljević - zarkob@021.rs
Novi Sad
•03.10.2019.
•16:20 > 09:49
Komentari 68
žaki
Patriota
Ovo je primitivno, jadno i žalosno...
Ovo nije napredak, ovo je tuga!
Nije primereno Novom Sadu, koji je uvek za napredak i nove tehnologije...
Plače mi se od tuge i besa...
Bora
Ne stavljaj mi reči u usta.
Samo sam te prozvao zbog greške koji si napravio (slučajno ili namerno) i ništa više. Na istoj smo strani, ali ne volim kad se izleće bez argumenata ili sa neistinama (makar i greškom). Ako već nešto tvrdiš, potrudi se da ne praviš greške zbog kojih će neko moći da ti prigovori i dovede sve ono tačno što si rekao u pitanje.
Znaš i sam kako to ide.
purgerNS
moja srednja je bila na sasvim drugom delu grada i da u pravu si...trebalo mi je više od pola sata
ali ja tada nisam kupovao karte nego mesečni pokaz koji je jeftiniji od GRAS-ove II zone
u prevodu u ZG je srednjoškolska oko 1535 dinara mesečno ,osnovna škola je 90kn ili oko 1400 dinara...
u Novom Sadu je skuplja II zona iako je prostorno puno manja od Zagreba...
Većina ljudi ne putuje na drugi kraj grada i 30 minuta je dovoljno...
npr.Gajnice(Zagreb zapad periferija do centra manje od 30 minuta)
priznajem da sam pogrešio u minutaži ali to generlno ne menja da je prevoz u ZG puno bolji a i jeftniji od NS GRAS-a ...u kom radiš po partijskoj dužnosti
rezime...hoćeš reći da je 60 dinara za 30 minuta u ZG lošije nego 1 stanica u NS za 65 dinara?
Bora
Naravno, čim neko ukaže na grešku, on ne njihov, brani svoje, menadžer i slične ad hominem gluposti.
Bilo je dovoljno da napišeš samo prvi deo komentara, jer je to što si napisao tačno.
Ali uzmi u obzir da u Zagrebu nećeš daleko stići i obaviti mnogo za tih 30 minuta, tako da ćeš svakako u većini slučajeva da platiš dvaput 30 ili ćeš kupiti kartu od 60 ili 90 minuta.
Znam, živeo sam tamo i u jednom trenutku mi je do srednje škole bilo potrebno skoro sat i po vremena.
purgerNS
Evo cena javnog prevoza u Zagrebu, pomnožite sa 16-17 i dobićete cenu u dinarima.
Ne branim GSP, daleko od toga, ali ne shvatam zašto neko ima potrebu da ovako bezočno i glupo laže, kad je do informacija toliko lako doći.
http://www.zet.hr/cijene-prodaja-i-placanje/50
hvala na linku,priznajem da nisam sve dobro napisao....istina je da je karta za bus i tramvaj u jednom smeru 4kn (1 evro-7,6kn) ali sam krivo napisao za 90 minuta,istina je za 30 minuta
0,53 evro centa košta ta karta ili 60 dinara(poskupili malo) što je za 5 dinara povoljnije od GRAS-a a autobusi MAN sa klimom...čisti da ne poveruješ...i tramvaji isto lepi i čisti..dosta je novih
istina je da Bora brani GRAS (verovatno radi kao menanger )
zašto kažem da Bora brani svoje..zato jer se uhvatio za minute
za 30 minuta ja mogu sesti kod ž stanice,izaći kod futaje nešto obaviti i opet sesti u istom pravcu..otići do Limana
da je sreće od ž.stanice do limana za 10 minuta
Boro..Boro...baš si zločest
Gojko
Bora
Evo cena javnog prevoza u Zagrebu, pomnožite sa 16-17 i dobićete cenu u dinarima.
Ne branim GSP, daleko od toga, ali ne shvatam zašto neko ima potrebu da ovako bezočno i glupo laže, kad je do informacija toliko lako doći.
http://www.zet.hr/cijene-prodaja-i-placanje/50
Novosađanka
уставобранитељ
Језик и писмо
Члан 10
У републици Србији у службеној употреби су Српски језик и ћириличко писмо
Службена употреба других језика и писама уређује се законом на основу устава
Закон о службеној употреби језика и писма
Службена употреба латиничког писма
Члан 10
Кад се у складу са одредбама овог закона текст исписује и латиничким писмом, текст на латиничком писму исписује се ПОСЛЕ ТЕКСТА НА ЋИРИЛИЧКОМ ПИСМУ, ИСПОД ИЛИ ДЕСНО ОД ЊЕГА.
Молим Вас да објавите.
Roki
Bedo nad bedama. Jadnici obicni.
zare
dragan
"... Мени устав гарантује да државне фирме пишу на мом писму..."
dakle i na latinici .
Anti Putin
не разумем
Ја ништа не разумем шта пише на карти."
Otidi u majcicu rusiju tamo ces sve razumeti
@V
@V
dzo
Ja bih ih tuzio ako ni kartice ne prima..
Zizi
Da li svi plaćate kartu?
Da li svi izdajete kartu?
Da li svi kontrolišete kartu?
Mnogo negativnih komentara... Gde je malo podrške? Dajte malo pozitive i da svi ispoštujemo sve svoje obaveze, kako bi nam svima bilo bolje?
Nemojte samo da mračite, dajte malo svetla za naš grad.
V
Srpski jezik ima 2 pisma, tako kaže Pravopis srpskog jezika.
Svaka pismena osoba zna oba, a sve ostalo su "komentari" kojima je cilj provociranje i iritiranje normalnih ljudi.
Милан
2 Превише скупо изнајмљивање, недовољно отпорна машина на услове рада.
3. Нестручни програмери, застарела нефлексибилна програмска подршка или лоша намера
су разлог што карта није писписана ћирилицом а МОРА ДА БУДЕ.
4. Ако Фискални рачуни МОРАЈУ по закону да буду писани ћириицом са обавезним елементима онда и ова карта МОРА бити исписана ћирилицом.
Jeja
Gari
Ali tolike pare dati na to stvarno je mnogo.
Pojašnjenje
Ja ću da vam razjasnim, Jugosloven sam, imam iskustva sa jednopartijskim sistemima.
To smo zvali - prelivanje novca.
Na primer SIZ neki nakupi novca, ovako ili onako.
A neki fudbalski klub nema para.
Onda se generišu godišnje karte tog fudbalskog kluba, sindikat SIZ-a plati te karte po basnoslovnoj ceni, i podele se radnicima SIZ.a
Ovo sa kasama je isto. Partija našla modus da pare iz GSP-a koji se vljano nasisao iz budžeta - prebaci ovim vlasnicima kasa.
E, sad, šta ti urade s anovcem i u čijim džepovima on završi - to je pravo pitanje.
Čisto sumnjam da ostane na Ž.računu ili u nekom sefu.
Zorana
Милица
proba greška
Glasam i za prodavca karata kod zadnjih vrata.
Mrđa
dzoni
Ставра
Goran NS
dule
Ne kontam što se ne prodaju karte na trafici. Uđeš, čekiraš. Cene takve da kome treba koristi trajnu godišnju ili mesečnu. Sta ce ti aparat za prodaju, to usporava. Samo za chekiranje.
Ne ulazeći u to koliko je trenutni sistem dobar, niti koliko je dobar sistem sa ovima automatima, ali tvoj predlog zaista nema smisla - naime na velikoj većini stanica uopšte nema trafike, tako da zaista ne znam kako si to zamislio/la (da budem rodno ravnopravan :) ).
Miki
VladimirNS
Koliko li je tek radnika, radnih sati,stručnjaka, mućkanja glavom, testova trebalo uraditi da se dođe do ovog rešenje.
Bravo za ekspertski tim u GSP-u!
Zoki
Uzas
RVosha
Putnik
SASKO
Coravi deka
A svi ce te vi jednom begati, jer ce vas usr**a motka vijati....
alalvera
2,Vozaču ništ nije lakše,a boja na kartama opasna po život za putnike!
3,Vozač Rezervni blok karata mora imati uvek!
4,Elektronski aparat ne podnosi "VISOKE TEMPERATURE"u BUSu!
5,Na Razduživanje i Zaduživanje aparata i novaca,opet mora u firmu!
6,Još "radnika"po kanelarijama,nameski za ovaj APARAT!
Piško
V
Ako je vaš jezik srpski, vaše pismo je i latinica, tako kaže Pravopis.
Latinica se redovno uči u 2. razredu osnovne škole i nije moguće završiti obaveznu osnovnu školu bez znanja latinice.
Ako vam se ne sviđa karta na latinici, ne morate se voziti, ali ako se vozite, kartu morate platiti, a ne koristiti latinicu kao izgovor za švercovanje.
"Komentar" "komentatora" Комша služi isključivo kao provokacija.
/
latinicna karta a krstili ste se u cirilicne displeje za turiste.
gde je sada g aka smrdovojvodjanin
purgerNS
u Zagrebu 1 karta košta malo više od 0,60 evro centi
u Novom Sadu npr. uđeš kod ž.stanice i ideš prema limanima gde živiš,ali eto samo si hteo nešto na futaji da kupiš...opaaa...karta ne važi -izašao si
u Zagrebu za 0,60 centi imaš fore 90 minuta da se voziš u jednom smeru pa ti izlazi koliko hoćeš karta ti važi ...
u Zagrebu za 0,60 centi sedneš u klimatizovani,čist i noviji niskopodni MAN autobus gde postoji displej na kom piše gde si a ima i audio koji ti govori gde si
karte se kupuju na kioscima...da..ta ista karta od 90 minuta važi i za tramvaje (isto čiste)
da se razumemo,ne reklamiram ja Zagreb...samo kažem da ovde neko opasno krade
Dragan
N
jova limanac
poručnik Draguljče
Комша
Kasno
Dzaba vam svega, od sada se vozim u svojoj reziji, svim alternativnim sredstvima, autima, biciklima, trotinetima, ali u ovaj putujuci GSP cirkus ne ulazim. Sistem je pukao, doveden do urusavanja, daj boze da se ovim aparatom malo ubrza naplata karata, sto je vrlo moguce, jer bi mogli da se numerisu:
code 1 - zona 1
code 2 - zona 2
...
ali za novac koji se daje, za firme koje placaju radnicke markice, ovakav nivo usluga, ovako raspali vozni park, ovoliko lopurdi na svim nivoima, ovakav odnos prema putnicima... dzaba vam svega
Modesty
zoka
Smrdija
Zivkovic
DERAN
Luk
:/
Koliko vidim ovo je sve isto osim sto vozac umesto na mehanicku spravu kuca na ovu elektronsku i daje ti papir.
Svakako naplacuje vozac, pa on i vraca kusur.
Keva
Predragg
Kešolocac
Hahaha
Kaćanka
Albert Ajnstajn
@Ke$o
Verovatno će biti PDF kusura.
A i šta će ti kusur?
Lepo se elektronski zadužiš, pa kasnije kad nakupiš, mogu da ti pošalju sudskog izvršioca i isteraju te iz stana. Pomogneš partiji.
Danas smešno, sutra za plakanje.
Veliki maestro
putnik
Stefan
Ke$o
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H